Beoordelingen van Eddy's Sushi Venlo

Recente recensies

5.0
Sjoerd
gisteren
Marieta adriaans
1 oktober 2022

Heerlijk en voldoende echt een aanrader

Lucassen
24 september 2022

Ontzettend ziek geweest na het eten, rijst smaakte apart, zuur. Nog nooit eerder meegemaakt.

Janneke
18 september 2022

Heerlijk gegeten weer. Dank je wel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marieke Bovee
18 september 2022

Was weer fantastisch!! Lekker! Goed verzorgd en bezorgd! Top!!

J.s
16 september 2022

Heerlijke sushi! Bezorging is ideaal, en volgens afspraak

Joyce
9 september 2022
Thera
8 september 2022

Precies op de afgesproken tijd kwam de bestelling. De Sushi was dit keer erg lekker, smaakvol, en vers. In de zomervakantie hadden we ook een keer besteld en die vond ik beduidend minder, wellicht vanwege drukte? Maar dit keer was het erg goed. Toch blij dat we nog een keer besteld hebben :)

Saskia
4 september 2022

Heerlijk zoals altijd! Het was weer veel te lang geleden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roos
28 augustus 2022
-
26 augustus 2022
Marian
25 augustus 2022

De Sushi was heerlijk, Bezorging ruim een uur ipv een half uur later dan gepland.

Verhaegh
24 augustus 2022

Bezorging netjes op tijd. We bestellen al jaren . Het is en blijft de beste sushi van Noord-midden limburg!

Jacobs
24 augustus 2022

Lekker gegeten en netjes bezorgd!

Kersten
22 augustus 2022
Manon
19 augustus 2022

Het valt me op dat er nu al een paar later dan gemeld bezorgd wordt….. omdat het zo lekker is blijf ik wel bestellen maar de wachttijd (en uitloop daarvan valt me wel tegen….)

Monique den Mulder
19 augustus 2022

Was super lekker maar op de site staat dat het een half uur kan uitlopen voor bezorgen maar wij hebben een uur op moeten wachten terwijl ik het extra een dag van te voren had besteld.Het was de 1 ste keer dat we bestelden maar was super 😋

Michelle
15 augustus 2022

Super snelle levering en weer heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Loes
12 augustus 2022
Marta
12 augustus 2022

Lekker 🍣🥰🍀

Rita
7 augustus 2022

We vonden de stukken te groot. Verder perfect!

Jim van schaik
4 augustus 2022

Helaas voor 18:30 besteld en 19:45 bezorgd.

Rianne Christians
31 juli 2022
Giovana Driessen
27 juli 2022

Super lekker alleen ik kreeg 1 item verkeerd:(

Janneke Thielen
23 juli 2022

Snelle bezorging en het was weer heerlijk!

Saskia
23 juli 2022
Mara
20 juli 2022

Heerlijk!

Wendy
19 juli 2022
Vicky
18 juli 2022

Heerlijke sushi en goed verpakt.

Wilma Rademacher
18 juli 2022

Zoals altijd, tevreden. Levertijd klopt met aangegeven tijdstip. Eten super lekker en ziet er geweldig uit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B Lenders
17 juli 2022

Prima sushi, royale porties! Wederom jammer dat de 'crispy chicken' reepjes goedkope kipschnitzel uit de supermarkt is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RVE
17 juli 2022
Marij
10 juli 2022

Zoals altijd weer top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Lierop
8 juli 2022

Bezorgtijd mag strakker. Staat dat het 30 min. kan afwijken. Dit was echter bijna 45 min. Verder super top gegeten.

Mandy
1 juli 2022
Jeanine
29 juni 2022
Leon
26 juni 2022

Netjes op tijd de bestelling geleverd , het zag er allemaal goed uit . Smaakte heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jill
24 juni 2022

Altijd lekker en fijn op tijd bezorgd!

Jolanda
24 juni 2022

Heerlijke sushi, mooi verzorgd en op tijd en netjes bezorgd.

Nadeche Meulendijks
23 juni 2022

Echt heerlijk en mooi gepresenteerd. Complimenten !

patty
23 juni 2022

Lekker en goed op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
20 juni 2022

Heerlijke sushi en prompte levering. Complimenten, een aanrader 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marisca
20 juni 2022

Heerlijke nette smakelijke Sushi een echte aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mara
19 juni 2022

Heerlijk! Prachtig! Genieten!

Chris
19 juni 2022

Top weer heerlijk gegeten

In 't Zandt
18 juni 2022

Wederom erg genoten van de prachtig en heerlijk gemaakte kunstwerkjes!

Janssen
14 juni 2022
M
6 juni 2022

Bezorgers vriendelijk, maar bestelling een uur te laat. Helaas wachten wij altijd lang op onze bestelling, ook in het restaurant. Sushi zelf is perfect!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
4 juni 2022

Zoals altijd vers en heerlijk

Marjon
2 juni 2022

Geweldig❤️❤️

Cora
30 mei 2022

Was weer heerlijk en ook op tijd bezorgd

Joyce
28 mei 2022
Patty Schurink
27 mei 2022

Bezorger kon het adres niet vinden. Belde wel netjes op en hebben het zo opgelost

S.
27 mei 2022

Het was heerlijk weer! Wel wat later dan verwacht maar het was ook Hemelvaart.

Manon
26 mei 2022

De bezorger was later dan gepland, maar maakte het goed met een wijntje. Dit was heel attent :)

Ilona Pollux
26 mei 2022

Was zoals altijd heerlijk!! 😄 Aub goede adres bezorgen, Wij hebben 38a en jullie bezorgen altijd op 38 😉 zo maken we onze buren jaloers Ps. hele aardige bezorger!

Thijs
26 mei 2022

Runder carpaccio was heerlijk van smaak en Eddy’s Kapsalon, smaakte ook heerlijk en de porties waren oké, kortom we hebben heel smakelijk gegeten. Super snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Angelique
24 mei 2022
Jessi
23 mei 2022

Was een uur te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carsten
22 mei 2022

Goed: de sushi was mooi, lekker en in balans Goed: De tuna tataki was prima, mooie schaal Niet goed: surimikrab in de zalm sushi bij een schelp- en schaaldieren allergie, niet veilig! Niet goed: pokebowl. Te veel saus, te droge rijst en een soort 'drapje' tussen de toppings en de rijst, onsmakelijk. Deze bestel ik niet meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Mol
22 mei 2022

Bij plaatsen van de bestelling stond 18.45 in t scherm. Dit werd al gelijk in de mail 19.15. Vervolgens pas na telefoontjes om 19.55 de bestelling ontvangen. Als we niet gebeld hadden was dit nog later geworden (zat tussen moment van bellen (19.35) en de planning van de uiteindelijke bezorging nog zeker 40 minuten volgens de bezorger). De medewerker aan de telefoon had aandacht en dacht mee. De kwaliteit was uitstekend Zeker een aandachtspunt in de bezorging... zoveel te laat is niet fijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D. Jacobs
22 mei 2022

Prijs kwaliteit is prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eline
22 mei 2022
Vera
22 mei 2022
Nicole
22 mei 2022

Zoals altijd weer HEERLIJK !!! 3 kwartier later bezorgd dan gepland, maar dit wordt netjes gecommuniceerd. Dikke 5 sterren !!!!!!

Renee
15 mei 2022

Heerlijk weer genoten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eric Nass
14 mei 2022

Prima

Pedro
9 mei 2022

Iets te weinig vis en vlees in de producten

Floor
8 mei 2022

Bestelling voor 19.00 geplaatst, zou om 19.30 komen. Oké dat is binnen de marge van een half uur. Uiteindelijk was het er om 20.20 Tussentijds vriendelijk hierover geïnformeerd en een kortingscode gekregen. Echter blijft het erg vervelend aangezien onze jonge kinderen nu nog later gingen eten. Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke
7 mei 2022
Mieke van Rooij
3 mei 2022

Zoals altijd weer super lekker eten en het personeel vriendelijk!

Pien
1 mei 2022

Bezorger was te last t eten was prima

Laura knops
28 april 2022

De sushi lag door elkaar en smaakte anders dan we van eddysushi gewend zijn, wat klef.

Marjon
27 april 2022

Weer heerlijk gesmuld van de vega-box!!

Gerd
27 april 2022

Heerlijke sushi!!

Frank
24 april 2022

Mooi op tijd bezorgd en lekker als altijd! Betrouwbaar en goed!

Michelle
18 april 2022

Heerlijk gegeten, maar we hadden 1 rol waar truffelmayo op hoorde te zitten en deze was helaas vervangen door chilisaus.

Anna
15 april 2022
Lesly
14 april 2022

Lekkerder en smakelijker dan de sushi van Eddy's bestaat niet!

F. Mertens
10 april 2022
Driessen
6 april 2022

Lekkerste sushi die er bestaat! Mijn kinderen begonnen met de mango rol die vonden ze meteen lekker. Door alle mooie kleuren die ze zien op de borden bij anderen lusten ze nu ook ineens rauwe vis 👌 Bedankt Eddy's voor het meehelpen in een stukje opvoeding wat betreft eten!

Sven
3 april 2022

De sushi was heerlijk en ruim voldoende

Patrick
3 april 2022
anoniem
2 april 2022

Erg lekker. En bezorging zoals afgesproken

Peter van berlo
2 april 2022

Erg lekker en op tijd bezorgd groetjes

Linda van den Munckhof
2 april 2022

Kwaliteit is naar wens. Stukjes sushi zijn (te) groot waardoor het niet fijn eten is.

Wim van Gassel
28 maart 2022

Top, geen opmerkingen

Aneta
27 maart 2022
Nathalie
25 maart 2022
S.
24 maart 2022

Top weer!

Willeke Hermkes
20 maart 2022

Wij vonden de surf en turf erg dun belegd wat betreft de carpaccio. Zijn we van jullie niet gewend! Verders weer super tevreden!!! Heb er foto’s van gemaakt dus als jullie het willen stuur ik ze nog!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Steegh
19 maart 2022

Heerlijke! Goede service

Gaby Versleijen
16 maart 2022

Verbeterpunt: Geen of minder rucola sla gebruiken in de producten.

Anja Gerven Van
16 maart 2022
Corry Duivelshof
14 maart 2022

Heerlijk genoten van de sushi en met name van de Eddy's sushi koekjes. Voor het eerst erbij besteld. Super lekker!!!! En nogmaals dank voor het winnen van de € 25,00.

Ron
13 maart 2022

Heerlijk gegeten, erg lekker. Sommige rolls net iets te dik gesneden. Maar voor de rest prima !!

L Verhoeven
13 maart 2022
Inge
12 maart 2022

Er zaten in het vlees van de Yakitori erg veel ontzettend vette stukken vlees, het was jammer genoeg niet lekker deze keer. De sushi was weer heerlijk!

Guido
10 maart 2022

Lekker, vers en netjes en op tijd bezorgd.

Groetelaers
6 maart 2022

Heerlijk gegeten ! Voor herhaling vatbaar

Imke
6 maart 2022
Pam
4 maart 2022
Henk
2 maart 2022

Heerlijke sushi en heel mooi op tijd, super service

Eline vd Brandt
1 maart 2022
Hennie
27 februari 2022

Weer heerlijk genoten van een goed verzorgde heerlijke sushi

Imke
27 februari 2022

sushi was heerlijk, alleen de mixed fish roll had te veel kleurstof in de rijst(blauw). waardoor mijn vingers blauw van werden, na een paar keer wassen toen pas ging het eruit. Ik had deze rol eerder besteld en toen had ik er geen last van, ook helaas was de lotus crunch slap dat geld ook voor de tempura garnaal die er in zat. De vorige keer was die mixed fish roll veel beter, jammer.

Noreen Litjens
26 februari 2022

Verbeterpunt: mijn zoon kreeg gisteren een allergische reactie na het eten van de zalm tataki en de tonijn tataki. Na informeren bij de keuken kwam ik erachter dat in de ponzudressing: eigeel zit. Misschien ook handig om de ingrediënten die in de dressings zetten te vermelden op de site...

Kim
20 februari 2022

Zeer mooie opmaak, heerlijke verse ingrediënten. Perfect!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim Peelen
17 februari 2022

Vertrouwd lekker!!

Inge
13 februari 2022

Was allemaal lekker.

Sjoerd Huijs
12 februari 2022

Op de sushi was dit keer weer gelukkig weer niks aan te merken! De keer daarvoor zaten er wat te los gerolde stukken bij wat niet handig eet. Ik weet t, wat een zeurkous. De bezorging geef ik geen 5* omdat ik om 18 uur besteld had, al meteen de melding kreeg dat t 18.15 zou worden (wat prima is) maar het werd uiteindelijk toch nog 18.45. Verder geen aanmerkingen daarover en werd het eten netjes afgeleverd.

S.
11 februari 2022

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bezorger. Keurig op tijd.

Sven
7 februari 2022

De sushi zag er mooi vers uit en smaakte top. Je krijgt hier waar voor je geld. Bezorging was ook precies op het afgesproken tijdstip.

Svea van Rens
6 februari 2022
Hellemons.
6 februari 2022

Zoals altijd hebben we weer heerlijk mogen genieten van de overheerlijke sushi . Van Eddy’s sushi uit Venlo. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Cuijpers
4 februari 2022
Nicole
4 februari 2022

Dit is de allerlekkerste sushi! Altijd netjes op tijd bezorgd. En je kunt al vooraf bestellen online, super handig.

nils
3 februari 2022

uur te vroeg komen is niet zo handig voor de klant :)

Aniek
3 februari 2022

We waren niet op de hoogte dat er nog een aantal dingen bereid moesten worden. Maar dat ging erg makkelijk en het was heerlijk!

Janssen
2 februari 2022
Daisy
1 februari 2022
Mol
30 januari 2022

Maaltijd keurig op tijd bezorgd. Kwaliteit was wat minder dan we gewend waren. Smaak was vlak. Miste de echte Eddy sushi bite die we gewend zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R.
30 januari 2022

Stipt op tijd en good as always!

Jouke
30 januari 2022

Top sushi! Mooi op tijd bezorgd! Helemaal top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joyce Verheijen
29 januari 2022
Dominique
29 januari 2022

Was weer super lekker

Monique
28 januari 2022

Altijd een feestje als t witte autootje met t logo van Eddy voor de deur stopt. Heerlijk eten, wat er prachtig uitziet, als je in quarantaine zit 😋 ook zonder quarantaine overigens!

Mieke
27 januari 2022

De pokebowl was wederom heerlijk, en de service was zoals altijd weer top

Ben Klein Overmeen
25 januari 2022

Bepaalde rollen vielen uit elkaar. Qua smaak echt top!

Joyce
25 januari 2022

Helemaal top!

Lenny
24 januari 2022

Beste sushi in de omgeving!!

Youssra
23 januari 2022

Delicious

Jacqueline
23 januari 2022

Top als altijd!

Manon
22 januari 2022
Jeanine
21 januari 2022
Freek
18 januari 2022

Super tevreden!

Jakobs
18 januari 2022

Goede vriendelijke service

Angie hermkens
18 januari 2022
Roel
17 januari 2022

De smaak was oké. De rollen zijn zeer grof en bevatten te veel rijst, waardoor de smaak van de vis voor een groot deel verloren gaat. Rollen zijn slordig gesneden wij hadden stukken tussen de 2 en 5 cm op onze schaal liggen. De grote stukken kun je niet goed eten. Ik zou hier niet snel nogmaals bestellen.

Van Moorsel
17 januari 2022

Mmmmmmmmm super lekkerrrrrr

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vera
16 januari 2022

Zoals altijd, heerlijke sushi, bezorging altijd op tijdstip van afspraak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

José
15 januari 2022
Henk & Corine
15 januari 2022

Top kwaliteit sushi's en stipte levering, een echte aanrader

Jose Hoeijmakers
15 januari 2022
CJ
15 januari 2022
Wilma Rademacher
15 januari 2022

Zoals altijd super tevreden. Heerlijk gegeten, ziet er geweldig uit. Op tijdgeleverd👍

Huub Geurts
15 januari 2022

Bezorging was zondermeer vriendelijk en correct . De Sushi was heerlijk . Enig (minuscuul) minpuntje : Bij enkele schalen was de Sushi tegen elkaar aan gedrukt . Misschen beter vastzetten? Verder niets dan lof !

Imke
14 januari 2022
Kristie
12 januari 2022
Ria Maassen
11 januari 2022

Jammergenoeg zat er geen wasabi bijbedoelingen bestelling. Verder hadden we om 17.00 besteld, kregen we een mail dat er om 16.45 u bezorgd zou worden maar daadwerkelijk kwam de bezorger voor 16.00 u. Toevallig was onze dochter thuis. Vriendelijke groet, Ria

Ria
11 januari 2022

Weer heerlijk genoten!

Janssen
10 januari 2022

Wat jullie maken is heel erg schandalig lekker :P

Monique
10 januari 2022

Heerlijke gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Ook de bezorging was prima op tijd.

Vera
9 januari 2022

Heerlijke pokebowl, altijd op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Remon
9 januari 2022

Het eten was wederom heerlijk, bezorging ook perfect op tijd. Dank aan Eddy en het hele team!

Floot
9 januari 2022

Heerlijke sushi en op tijd bezorgd

Wilma Rademacher
8 januari 2022

Zoals voorgaande ervaring wederom heerlijk eten, vriendelijke levering. Binnen aangegeven tijdsbestek. Kortom Super! Tot de volgende keer😊

Ellen
7 januari 2022

Heerlijk gegeten

Bonny Brouwers
6 januari 2022

Heerlijke sushi niks meer aan doen 🤩

Eva
6 januari 2022
.
5 januari 2022
S
5 januari 2022

Heerlijke sushi,keurig op tijd geleverd! Voor herhaling vatbaar.

Patricia
4 januari 2022

De sushi was weer héérlijk, altijd weer iets om naar uit te kijken… onze complimenten! - Lief dat iemand onder mijn berichtje voor jullie en het team een hartje had getekend. Maak er een fantastisch jaar van!

Juul Seuren
3 januari 2022
Noud
2 januari 2021
Hanneke
1 januari 2021

Super lekkere sushi en bezorging volgens afspraak

Yvonne
31 december 2021

Super sushi en super service

Seppe
30 december 2021

Ze waren vergeten de stokjes en de soja er bij te doen en daarom hebben we 1uur en 15 min moeten wachten en we kregen geen extra iets er bij

Inge Janssen
29 december 2021

Het was wederom gewoon weer super lekker!

Peggy
29 december 2021

Heerlijk gegeten en het eten werd bezorgt binnen de afgesproken tijd.

Michelle
29 december 2021

Het blijft de beste sushi ooit…

Jose Hoeijmakers
28 december 2021
Pien
28 december 2021
Gwen
23 december 2021

fantastisch lekker zoals altijd!

Nicole
23 december 2021
kranendonk
23 december 2021

Eerder met jullie gebeld met de wens om er een bijzondere bestelling van te maken. Dit omdat mijn collega Sushi fan is en nu gediagnosticeerd is met kanker. Echter was dit niet mogelijk. Ik begrijp dat het voor jullie lastig is om aan alle wensen en vragen tegemoet te komen. Echter voelde dit toch als ontzettend teleurstellend dat jullie hier niet aan tegemoet konden komen.

Daan
22 december 2021
Marlie Peeters
22 december 2021
Sandra Marina Pinheiro Da Cruz
19 december 2021

Hey. We made 2 orders for 140 euro. It came in time. That’s good. But we got no sticks for the sushi and the bottle of Soja sause, I paid for, was missing. Don’t you give any ginger and wasabi with the sushi anymore?

Frenk
17 december 2021

Heerlijk en weer op tijd geleverd.

Yvonne
13 december 2021

Netjes op tijd bezorgt, goed verzorgt en heerlijk eten. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joep
12 december 2021

Zoals altijd: super goede kwaliteit. De beste sushi die ik ooit gehad heb kan ik wel zeggen. Bezorging ook prima op de aangegeven tijd. Super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sushi lover!
12 december 2021

Bezorging altijd netjes op tijd! Smaakt ook nog eens top, voor een eerlijke prijs! ❤️It

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilma Rademacher
11 december 2021

Super lekker eten!!!! Tijdsindicatie levering was 100%. Super vriendelijke levering. Kortom TOP. Tot de volgende bestelling:)

Saskia
11 december 2021

Jammer dat je op hetzelfde adres met een ander mailadres niet tegelijk kunt sparen voor punten

CJ
11 december 2021
Nicole
10 december 2021

Het was weer heerlijk

Marisca
7 december 2021

Heerlijke Sushi top. Lief dat er een kaartje aan zat voor onze zoon die jarig was. Super attent

Lizet
5 december 2021

Super service. Werd vriendelijk geholpen nadat de bezorgtijd verkeerd bleek te zijn ingevuld. Prima opgelost, de sushi was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hannie Verstegen
5 december 2021

Heerlijk, wat een héérlijke sushi! Het zag er prachtig uit! De bezorgde gerechten waren niet compleet.....kan altijd gebeuren bij een grote bestelling maar dat was in no-time opgelost en gebracht!! Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijke bezorgers!

Mieke
4 december 2021

Top! Heerlijk gegeten en mooi op tijd bezorgd.

Lieke Janssen
3 december 2021
Dennis Holthuijsen
2 december 2021

Het was wederom heerlijk. Beleefde bezorger en de attentie voor sinterklaasavond maakte het helemaal compleet.

Juul
29 november 2021

Erg lekker! Bezorgtijd duurde wel erg lang en vervolgens was het nog +15min te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melanie Alaerds
29 november 2021

Heerlijk zoals altijd maar een uur later dan besteld… dat is niet prettig met kleine kinderen…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda Faassen
27 november 2021

Heerlijk en top dat ze in Sevenum bezorgen. Bezorger was een beetje vroeg. Hadden 17.15 uur gereserveerd en moesten ineens heel snel thuis zijn omdat ze al om 16.45 uur zouden bezorgen en om 16.40 uur al voor de deur stonden.

peter van Enckevort
24 november 2021
Jesse janssen
21 november 2021

We misten de zoete aardappel chips op de dynamite rol 😓 dit vinden wij altijd een erg lekkere twist! Hopelijk de volgende keer wel weeer aanwezig 😃

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Loes Holtermans
21 november 2021

Heerlijk gegeten! Top! En precies op tijd bezorgd! Super!

Eefke
21 november 2021

Erg lekkere sushi. Twee kleine dozen met sushi gluten en lactose vrij gekregen. Top!

Marjanne
20 november 2021

Ik vond het erg lekker, maar de stukken eigenlijk net te groot.. ;) hierdoor lastig te eten

Liek
20 november 2021

Een sieraad voor de ogen en tong…

Marlie Thijssen
19 november 2021

Het was heerlijk. Helaas hadden we de dragon roll gekregen ipv mexican chicken waardoor we alleen vis hadden. Maar ondanks dat was het heerlijk!

Sam Domaniecki
15 november 2021

Het is altijd overheerlijke sushi echt altijd genieten

Nm
10 november 2021
Hugo Steeghs
7 november 2021

Heerlijk gegeten, een echte aanrader.

Evy
7 november 2021

Iets teveel besteld maar de volgende dag is het ook nkg erg lekker 🥰

Michael Geraedts
1 november 2021

Zondag 31-10-21 besteld om 17:10, bestelling kwam om 20:00 aan de deur, de bezorger was al vanaf 6 uur onderweg zei hij. De rol viel zowat uit elkaar met vastpakken, pokebowl ging wel, spare ribs niet meer warm gemaakt want hadden al bijna geen honger meer. Ik had om 19:00 uur gebeld en kreeg te horen dat ze er niks aan konden doen dat het zo lang duurde. Mischien iets teveel hooi op de vork genomen met zoveel gemeenten? Of niet genoeg bezorgers? Heel jammer dit, want we bestellen graag en het is normaal altijd goed en snellere bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
31 oktober 2021
Paul Janssen
31 oktober 2021

Sushi weer als vanouds maar de bezorger gaf aan dat de stokjes op waren.. nou daar gaat de helft van de beleving…. Erg slecht, hoe kan dat product nou niet voorradig zijn? Boodschap: kijk maar even hoe je de sushi eet..

Wilma Rademacher
30 oktober 2021

Makkelijk bestellen, update over levering als tijd afwijkt, vriendelijke levering, super lekker eten, ziet er geweldig uit. Ik zal zeker vaker bestellen.

Diana
29 oktober 2021
Carmita Udo
26 oktober 2021
Peggy
26 oktober 2021

Heerlijk gegeten en netjes binnen de tijd bezorgt.

Super lekker!
24 oktober 2021
Oppehei
24 oktober 2021
Fieke
24 oktober 2021

Helemaal super! Heerlijke sushi, alles lekker vers, super mooi opgemaakt en hele vriendelijke levering. Ook erg leuk aandacht besteedt aan het feit dat het de trouwdag van mijn ouders was.

Chinook
21 oktober 2021

Super snelle levering, en zoals altijd AMAZING sushi!

Dianne
18 oktober 2021

Gisteren om 18.30 besteld. Bezorgtijd stond op 20.15. Uiteindelijk om 21.00 pas het eten geleverd na telefonisch contact vanuit mijn kant. De sushi viel tegen, temperatuur was niet goed (te koud) en de rollen vielen uit elkaar. Erg teleurstellend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Evers
15 oktober 2021

Het eten was heerlijk en flinke portie, dankjewel. Volgende keer alleen iets beter de opmerking lezen m.b.t. de bezorging

Imke
11 oktober 2021
Suzanne
9 oktober 2021
Marjolein
9 oktober 2021

Makkelijk te bestellen, snel bezorgd en echt lekkere luxe sushi! Ga zeker vaker hier bestellen!

Lilian
8 oktober 2021

Heerlijk gegeten.. snelle en vriendelijke service.

Mieke
8 oktober 2021

Het was weer heerlijk!

Els
4 oktober 2021

De sushi was omgevallen, kan natuurlijk altijd gebeuren. Smaakte er niet minder om. Er mag voor mij meer keuze in de 3*4 box. Maar wel al super fijn dat het kan. Zo heb je toch meer verschillende smaken sushi als je voor 1 persoon besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leòn
3 oktober 2021
Janneke Sonnemans-Gruntjens
3 oktober 2021

1ste keer bestelling gedaan. Lange wachttijd. We hebben iets voor 17u besteld en 18.15u was de 1ste bezorg mogelijkheid. Eten kwam pas om iets voor 19u (2u later). Eten was verder prima.

Cezary Domka
30 september 2021
Naus
29 september 2021
Marc
27 september 2021
-
26 september 2021
Isabel
26 september 2021
Dr. Love
23 september 2021

Thanks for the song !

Lieuwe
21 september 2021

Nog nooit zo goed sushi gegeten. De geboorte dag van mijn nu 4dagen jonge zoon Daan erg leuk kunnen vieren zo. Namens de familie heel erg bedankt.

Manja Brouwers
20 september 2021

Heerlijk sushi beste van heel Limburg.

Milou
20 september 2021

Wij hadden de surf&turf box besteld, maar er zaten 2 rollen in die daar niet bij hoorde.. erg jammer dat dit verkeerd gaat of niet gecommuniceerd word.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vera
19 september 2021

Heerlijke sushi, ruime porties.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F.Peelen
18 september 2021
Nvdb
13 september 2021

Deel van het eten vergeten, kwam wat later. Kwaliteit heel gewoon, prijs/kwaliteitsverhouding slecht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
6 september 2021
HB
4 september 2021

Vanavond is de 1e keer na regelmatige bestellingen dat de sushi niet lekker was. Is er een andere kok of was het niet vers? We konden onze vinger er niet op leggen . Maar heel jammer dat het niet zo smaakte als we van jullie gewend zijn .

Alsters
4 september 2021

Eten was heerlijk, bezorging perfect

Hennie
3 september 2021

Genoten, ziet er goed uit en smaakt voortreffelijk!!

Inge
1 september 2021

Heerlijk verse sushi! 16u besteld, eerste bezorg optie was om 17.15u. Verwachte bezorg tijd om 17.30u. Om 17.20u stond jullie bezorgster al op de stoep! Heerlijk gegeten! Dankjewel :)

Roel
31 augustus 2021

Wederom heerlijk!

Anka
29 augustus 2021

Prachtige kwaliteit, genereuze porties. Sushi stukjes zijn 3 keer zo groot als normaal en in een rol zitten 8 stuks!

Sandra
28 augustus 2021
Marjon
26 augustus 2021

Het was perfect

Erik in 't Zandt
23 augustus 2021

Mega lekker, beste sushi die ik ooit via bestelling gegeten heb.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Els Everaerts
23 augustus 2021
Roosje
23 augustus 2021

Eerste bestelling, super super goed....hier ga ik vaker bestellen ..👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mieke
22 augustus 2021

Zoals gewoonlijk weer netjes en optijd bezorgd, en het was weer heerlijk ga vooral zo door 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vera
22 augustus 2021
Gerry van Hoof
16 augustus 2021
Sylvia
15 augustus 2021
Finn
14 augustus 2021
Dominique
12 augustus 2021

Was weer mega lekker!

Vera
8 augustus 2021

Heerlijke pokebowl

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fleur Jacobs
8 augustus 2021

Complimenten over hoe lekker het wederom was! Bezorger was in eerste instantie deel van bestelling per ongeluk vergeten af te geven (ook zelf niet helemaal goed gecontroleerd ;) ). Na een telefoontje, rest van de bestelling afgegeven. Mega goede service! Toppers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjo
6 augustus 2021

Het was echt heerlijke sushi. De opmaak was prachtig en de smaak heerlijk!!

Ankie van Schaik
4 augustus 2021

Pokebowl en sushi waren helaas erg droog en de tonijn lauwwarm Niet zo lekker zoals we eerder gewend zijn

Mil
1 augustus 2021
Mandy Roos
1 augustus 2021

Niet de alledaagse sushi, heerlijk!

Kim Peeters
31 juli 2021

Super lekker en snelle bezorging! Dankjewel.

Sjoerd
30 juli 2021
Sjoerd
30 juli 2021
Melanie
27 juli 2021

Helaas was de sushi te lang onderweg waardoor het lauw was en de krokantjes/chips niet meer krokant..

Angelie
25 juli 2021

Overheerlijk weer. Alleen jammer dat de zoete aardappelchips helemaal zacht was.

Mara
24 juli 2021

Bezorger belde netjes dat hij later was. Sushi is zoals altijd fantastisch, mooi opgemaakt, lekker en fijn deze kleine wasabi pakjes. De zoete aardappel chips wordt wel helemaal klef als deze er ff op ligt, maar dat overleef ik wel.